Da, mama.

-Halo?

-Ćao Kiko, mama je.

-Znam, mama, vidim.

-Šta radiš?

-Ništa, učim.

-Šta učiš? Kad imaš ispit?

-Ge… ma, ne znaš šta je, nije bitno. U petak. Šta radite?

-Pa, reci mi šta učiš.

-Kažem, ne znaš ionako šta je, nije važno… Šta radite?

-Što onda nećeš da mi kažeš? Gde si ti uopšte?

-Evo me mama na ulici, drogiram se.

-Naopako Katarina!

-U stanu sam, učim, kažem ti.

-Što mi onda ne kažeš šta učiš?

-Zato što nikad nisi čula za to, i onda ćeš me pitati šta je to, i onda ću ja objašnjavati i tebi na kraju i dalje neće biti jasno šta je, i, i, i… eto.

-Bože, Katarina, što si tako nervozna? Samo mi reci šta učiš.

-Genologiju, mama.

-Ne znam šta je to…


-Jesi jela danas nešto?

-Nisam mama, ne jedem već nedeljama.

-Šta ne radiš??

-Šalim se, jela sam, očigledno.

-Šta si jela?

-Ma, nešto sam spremila, nije bitno… Šta vi radite?

-Šta si spremila?

-Ma.. nešto, onako na brzaka.

-Nije istina, ništa ti ne bi spremala, nisi garant ništa jela.

-Da mama, ja sam mazohista koji sebe izgladnjuje.

-Ali nisi kuvala.

-Pa, dobro, kupila sam, šta ima veze?

-Znaš da to nije zdravo.

-Znam mama.

-Moraš uneti gvožđa. Je l’ jedeš cvekle?

-Ne jedem.

-A zašto?

-Ne volim cveklu.

-Otkad to?

-Oduvek.

-Jela si ranije. Što ne jedeš cvekle?

-Nisam jela. Ne volim cveklu.

-Kad si bila mala, jela si.

-Pa, kad sam bila mala jela sam i lego kockice, pa eto, evoluirala sam.

-Katarina, nemoj me mučiti! Samo me brineš, razbolećeš se. Hoćeš da dođem, da ti skuvam nešto?

-Gospode, mama, ne moraš da dođeš, znam da jedem…

-Ali ti ništa ne jedeš!

-Jedem mama, da ne jedem ne bih bila živa.

-Ali to nije zdravo. Kupi sutra cvekle.

-Ne volim cveklu.

-Katarina, kupi sutra cvekle. Moraću ja da dođem…

-Kupiću mama cvekle.

-Znaš gde se to kupuje?

-U…. radnji?

-Idi na pijacu, bolje je.

-Gde, šta, koja pijaca? Nemam ja vremena za to.

-Imaš tu kod tebe u blizini. Što ne, kad imaš ispit?

-Blizu mene postoji pijaca? U petak.

-Joj, Katarina, samo me mučiš! Imaš, druga ulica dalje, skreneš odmah desno, videćeš…

-Nemam ja pojma šta si sad rekla…

-Pa, tu ti je, odmah…

-E, ako je tako, sad znam.

-Hoćeš kupiti cvekle?

-Da mama, kupiću cvekle.


-Izlaziš li, Katarina?

-Ne.

-Što ne?

-Učim mama.

-Pa šta onda?

-Pa, ljudi bi me čudno gledali ako izadjem sa knjigom.

-Moraš da izlaziš. Idi, prošetaj se, izađi sa drugarima, vidi ljude malo.

-Ne mogu sada to, kažem ti da učim.

-Pa, kad imaš ispit?

-U petak, rekla sam ti.

-Da, da… Nego, Je l’ ima kakvih momčića? Ništa mi više ne pričaš.

-Bože mama, kakvi sad momčići…

-Pa šta je tu loše! Hajde, reci mi…

-Nema mama momčića…

-Pa kako nema?

-Pa eto, nema.

-Pa mora biti nekog.

-Eto, nema.

-Ima, ima, samo nećeš da mi kažeš.

-Nema mama…

-Kako nema?

-Samo u stanu ako se stvori.

-Katarina, moraš da izlaziš. Moraš da upoznaješ ljude. Pre si bila tako druželjubivo dete…

-Jeste, zato što učim, asocijalna sam.

-Katarina, ti već imaš 20 godina.

-Doobro…

-Razmišljala sam nešto… Imaš 20 godina, treba ti bar više od 4 godine zabavljanja sa nekim pred udaju, a i samo osnivanje porodice treba da bude pre 30e, što znači da već treba da razmišljaš o ovim stvarima…

-Gospode Bože mama!

-Pa jeste… Ni na šta ne misliš, samo mene mučiš.

-Ništa eto, živeću sa 12 mačaka.

-Katarina! Moraš da izlaziš.

-Dobro mama, evo idem sad da kupim muža i rodim 10 komada dece.

-Nemoj me brinuti.

-Neću mama.

-Moraš da izlaziš.

-Hoću mama.

-Šta ćeš sada da radiš?

-Drogiraću se.

-Bože, deteta!

-Idem da učim.

-Ali prvo izađi malo.

-Da, mama.

-I sutra kupi cveklu.

-Da, mama.

-Dobro. Eto. Vidiš kako može lepo.

-Vidim.

-Kad imaš ispit?


-Sutra mama, sutra…


 

 

Katarina Kovčin

4 mišljenja na „Da, mama.

Ostavite odgovor

